Jan: "Je krijgt regelmatig post. Van je bank, de gemeente, je verzekeraar en het energiebedrijf bijvoorbeeld. Vaak moet je daar tijdig op reageren. Het liefst regel je dit soort zaken zelf. En anders doe je een beroep op een vertrouwd iemand in je eigen omgeving.
Als je niemand kent aan wie je dit toevertrouwt, kun je terecht bij WIJ. Een vrijwillige medewerker, zoals ik, komt dan bij je thuis. Eén keer of regelmatig, dat spreek je samen af. Deze medewerker bergt je administratie overzichtelijk op en helpt je met het beantwoorden van brieven."
Hoe werkt het?
Hij of zij geeft uitleg en advies bij brieven en formulieren die je hebt ontvangen. Samen breng je de administratie op orde: alles overzichtelijk opgeborgen.
Alleen dát wat echt bewaard moet worden, blijft.
Deze medewerkers zijn hiervoor speciaal opgeleid. Zij adviseren, maar jij besluit.
Belangrijk
Medewerkers hebben geheimhoudingsplicht.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze dienst.
Wil meer hierover weten? Bel dan met de Praktische Hulp van WIJ
Tel.: 076-525 15 00