• WIJ Gym Dorothy 14-20WIJ Gym Dorothy 14

Mijn moeder heeft nu minder stress

Sylvana heeft namens haar moeder contact gezocht met Cliëntenbelang Breda.

Ze zegt “De uitkering van mijn moeder was na opname in een instelling stopgezet.  Het contact met de gemeente liep niet zoals ik had verwacht. Daarna heb ik een e-mail gestuurd naar Cliëntenbelang Breda. Ze reageerde daar meteen op.  Het was wel lastig om alles via de mail te doen. Daarom hebben we een afspraak gemaakt.”

Persoonlijk gesprek

Sylvana gaat verder “In een persoonlijk gesprek met Wilma en Hans van Cliëntenbelang Breda werd de situatie duidelijker. Zij begrepen mijn verhaal.  Ze beloofden daarmee aan de slag te gaan en er snel op terug te komen. Dat is ook gebeurd. Mijn gesprek met Wilma en Hans was op een vrijdag.  Op dinsdag kreeg ik goed nieuws van de Gemeente Breda.

Uitkering hervat

Cliëntenbelang Breda had er een officiële klacht van gemaakt. De Gemeente Breda gaf toe dat ze de uitkering niet had moeten stopzetten. De bijstandsuitkering aan mijn moeder wordt hervat. En mijn moeder krijgt een nabetaling van 5 maanden.”

Wat waren we blij dat het zo snel is opgepakt. Het is netjes afgehandeld!

Mijn moeder kan nu weer in alle rust aan haar herstel werken.

Sylvana is in verband met de privacy een verzonnen naam

 

clientenbelang breda logo

Heb je uitkering van de gemeente Breda en of ben je klant van de kredietbank Breda?
En loop je tegen problemen aan? Neem dan contact op met www.clientenbelangbreda.nl. Meer informatie en alle contactgegevens zijn te vinden op hun website.

E-mail

wij@begintbijjou.nl

 

 

Bellen

(076) 525 15 00

 

maandag tot vrijdag
van 9.00 – 17.00 uur